September 08, 2010

absolutely couldn't give a fuck huh
kau memang manusia pelik. . .

apa yang cuba kau nak tunjuk kat aku?
kau nak cakap kau sayang aku ke? lupekan..

"bila nak balik ?"
"you kat mana sebenarnye?"
"sampai bila nak lari ?"
"i dah 3 hari demam....teruk oww"
"hari tu i admit 1 week"
"kerja je takde apapun, tak sama korang lain"
so? ada aku kisah?
ingat aku nak kasihan kasihan
caring caring kat kau?
siapa la kau, aku nak kisah. .

lepastu ade lagi sorang manusia ni.
aku on9 je dok buzz2.
bila tak reply dok calling2 aku pulak..
yang peliknye baru jumpe sekali dua dulu
dah cakap i love u...
i miss you...apekah dengan kau ni?
i love u tu mcm senang je kan korang nak ungkap..
mcm air..kau ingat aku ape?
tak cukup tu..siap kata  "pls baby i still love u"
pulak dah..bengong ape..
aku tak penah janji ape2 dengan kau
macam mana aku nak kasi kau paham?
cakap melayu lagi la memang kau tak faham..huh

sebenarnya hati aku dah keras dah nak main cinta cinta ni
just leave me alone.please.please
i love to make new friends but NOT looking 4 special boyfriend.
so berambus huh

1 comment:

Note: Only a member of this blog may post a comment.