December 22, 2010

lama sey tak update
sebab busy gilak
pagi g sana
petang g sini
malam bla bla
tapi takper ler janji takde buang masa kan

today not bad la kan....
btw dah sehat dari segala segala penyakit
alhamdulillah

letih la
mungkin sebab penyakit susah nak tidur melanda lagi
kesianye kat aku
semalam boleh pulak tengah on da fon tetibe tertido
hoho then after 1 hr bangun boleh sambung lagi
kelakar la..
" ohhh dah recharge leh cakap lagi eh...ni ngigau ke ape?"
ehehhe malu aku
aku pun sebenarnye pun tak sedar time bile aku tertidur..

well ,what's wrong with australia weather eh???
weather temperature is at around 10 degrees all the time in SUMMER....siap snowing  lagi...apekah..


sebab nak kasi kitty makan jari aku sendiri yang kene makan dengan food kucing isk..


si aleesya yang makin buas..naseb kau comel budak huhu

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.