March 04, 2013

si sepet

officially aku sudah berada di rumah baru
suasana yang 100% berbeza.
agak awkward mula nya
tapi alhamdulillah sudah boleh suai kan diri
dengan housemate yang gila gila perangainya

____________________________________________________________

sakit?
ya aku sakit lagi
2 minggu lebih. tonsillitis
yang tak bestnya bila batuk kahar aku berdarah
dan bila malam hari
temperature badan naik mendadak

mungkin aku terlampau letih
itu, ini, sana dan sini

Tidur?
as usual paling lama 3jam paling max
padahal badan dah terkulai layu sangat

_____________________________________________________________

oh 23hb Feb lepas birthday baba.
sudah ku kirim kan email sebagai penganti diri
tapi sayang nya tak berbalas
tak apa la
siapa aku..
aku just mampu dakan baba sehat dan happy selalu.

and today dah 4 march..kejap je
10 hari lagi birthday aku...tapi taknak ingat pun dah selalunya aku pon lupa birthday aku bila
aku tak mengharapkan apa apa
cukup la sekadar ada orang orang yang masih menyenangi aku 
ada di sekeliling aku ni

Adam?
ye aku sungguh mengharap dia ada dekat dengan aku
aku penat mengira hari 
menanti kedatangan dia..
maratap sedih saban waktu
tapi aku sungguh harap dia ada bersama.
diri aku belum kuat sepenuhnya
aku masih bergantung harap dengan ubat ubat yang semakin hari semakin menjelek kan
aku muak
aku jemu
makan ubat hari hari.

_____________________________________________________________

Kerja
almost everyday aku kerja
tak tahu lah next semester nanti macam mana
dengan class, dengan studio dengan kerja
harap semua okay.

Sepet oh sepet 
moga kau terus kuat untuk terus kan hari hari mu yang mendatang.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.