October 09, 2014

k o r b a n

banyak dalam hidup perlu pengorbanan 
berkorban 
dikorban
terkorban

aku? 
in between berkorban dan terkorban
tak payah nak nak ulang balik tragedi yang lalu
yang mengenali aku mungkin faham apa aku cakap ni

well
nothing much lah 
just aku sentiasa and tak putus doa
biar aku terus tabah
cekal and gagah untuk menepis semua stress yang muncul

sedih itu normal tapi tak mahu dilayan sangat
penat otak ni
kesian mata ni... akibat banyak menangis suatu masa dahulu
now mata aku agak abnormal sedikit. 
panda eyes tu pula dah tak malu malu nak kekal abadi di muka sekarang ni

aku jadi rajin 'berlari' sekarang ni pun sebab benda ni dapat buat aku tenang
yes memang released k... korang yang ada bipolar disorder ke seangkatan dengan nye sila cuba...tak nak berlari, jalan kaki... let your body move!!!

-------------------------------------

aku sayang semua orang dikeliling aku
tapi tak semua yang aku dapat luang kan masa bersama
'only Allah knows' why...
if dengan cara ni yang terbaik, aku akan terus begini 
unless 'kun fa ya kun' if allah dah berkehendak untuk aku pulang
ya aku akan pulang...

ya now macam tiada perasaan
cakap la apa saja
tak tercuit pun hati ni
aku banyak memerhati dari bersuara
sebab? 
aku letih...


p/s selamat hari raya aidul adha. maaf zahir batin

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.