August 13, 2010

harini 2nd day aku berpuasa..hip hip ^^ 13th august..
selamat menyambut ramadhan ...
harap2 ramadhan ni lebih menarikk + bererti untuk aku
erti macam mana aku pun tak tahu
yang pasti biarla kearah yang +ve :)

erm semalam selesai dah submission AT1 for asian architecture.lega sey
then dapat plak assgmnt baru iaitu benda yang paling aku tak suke 'essay'
suke kan je la...nak buat mcm mana..
so tinggal lagi satu  assgmnt killer yang nak kene submit ahad ni b4 midnight.
harap2 blh la aku log in ye
malas sungguh nak bertapak g school d tgh2 winter ni semata2 nk campak masuk dalam drop box tuh.

aku dh rasa mcm jerangkung pun ada ni...
muka ni tak payah ckp la..
makin teruk.badan pun sakit2..
takpe2..1tahun je lagi huhu...pastu lepak la selama mana aku nak before nak sambung lagi *wink wink*

again n again . .
selamat menyambut ramadhan
buat family yg aku sayang + rakan seangkatan yang mereng lagi senget kt msia tuh
aku kt sini selalu je ingat kt korang...mwaksss :*

sebelum ramadhan 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.