August 07, 2010

malaysian curry laksa....wadda fak man~!!
sounds great aite?? tapi ergk buduh syiall
kerana terlalu teruja tgk nama menu aku order je tanpa melihat isi2 dalam makanan tu

patot rasa pelik tgk daging tuh...syukur tak makan.
aku mkn vege je...n tak sedap pn too much coconut milk..+langsung tkde rasa laksa...
but still..dalam mangkuk yang sama kot.
last2 terbukak juga hati tanye enoch..apa ni?
dia terkejut...sahhh la aku pun terus stop makan...daging babi ..syaitan betull
kembang2 tekak aku aisey...apekahh BBq pork rupernye
bengonglaaaa dorang ni lain kali nk letak nama menu tu TOLONGlah fikir2 culture kat Msia macam mane
free2 je masuk tekak aku
huh...apekahhh

2 comments:

  1. euuwwwww!!!!!!!
    uewwwwwww!!!!!!
    gile dowh,ko citer je aku da loya kowt!!! omg!!
    malaysian curry = pork??

    sape yg masak dowh??

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.