October 08, 2010

mencari diri yg dah lama hilang
sungguh menarik.lepas 23thn baru pulak nak cari benda yang hilang

ape benda eh?
aku pun tak tahu

tapi aku dapat rasa sesuatu yang kosong.

semalam lepas submit essay terus shoot pegi swim..
hentam beberapa lap...balik lepak umah amman mentedarah steak.
agak menarik lepas penat tak tdo.badan pun sakit2 
sebab kerja + belajar
then menzalimi diri sendiri dgn pergi swim.
aku...kalau dah jumpe air..benda lain aku dh tak heran even time tu 
aku memang mengantuk
dan kebulur nak mati..

malam aku tak boleh nak tdo.
memang syaitan la kan..
padahal badan ni rasa nak tercabut je segala tulang2 yang ada
last2 around 3am baru aku hanyut dalam dunia mimpi
aku rasa badan  ni kalau boleh bercakap memang menjerit jerit 
dan meronta ronta membentak kot
kesian kau badan

ye entry kali ni macam meleret
sebab aku hentam je ape yang terlintas
fyi..wall aku.aku punye suke la kan
hm

seperti rasa nk berjumping jumping malam ni.tapi mampu kah?
tulang dah rasa nk bercerai dengan badan ni

haih tapi mood aku bukan untuk buat kerja sekarang ni
damn it.....whew~


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.