October 11, 2010

yeah yeah yeah
i love my ibu sooooo much..
you r super duper best + sporting  ibu in d world

thanks sebab mendengar bebelan merepek ku
thanks dengar luahatan hati yang sedang kucar kacir
thanks sebab memberi semangat + nasihat + share everything even karut

thanks sangat sangat
elaine tahu elaine degil, selalu buat kepala sendiri
tapi ibu still maintain cool melayakan kerenah aku

bila dah jauh ni baru la ibu kenal siapa aku.
if dulu pernah complain aku tak pernah cerita ape2
sampai dia tak knal + tak tahu ape aku buat.whew
yeah, betul la...bila jauh baru orang rindu + ingat2 kita kan kan
apepun aku happy
yeahhh now bersemangat buat kerja........

go go go sugarrr  +  i ibu


p/s aku bukan anak manja okay !!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.