November 12, 2013

hati

received a text message from him
i was like...ehem kenapa dia ni
then received an image pula
ohh dia bakal jadi bapa

tahniah untuk dia
gembira untuk dia

honestly aku agak kelaut tadi masa buat grocery shopping
for farewell bbq tengahari tadi
gara gara dapat gambar kiriman itu

tipu lah kalau hati tak tercuit
waktu hari dia nikah pun aku boleh pedih pedih
ya benda dah lama
3 tahun lebih dah
tapi aku tak boleh tipu diri ni 
yang dia pernah ada tempat dalam hati
dia pernah buat aku gembira
dan tak kerterlaluan jua
kalau aku cakap
dia orang pertama buat aku kenal apa itu kehidupan

apapun aku sentiasa harap dia dapat yang terbaik dan happy
selalu..

dan kita masih bersahabat sampai bila bila :) 


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.