December 27, 2013

kehidupan

dah bertenang sikit
agak terkawal
cuma emosi agak terganggu
masih perlu untuk belajar menerima perubahan
dan keadaan

btw,
dalam lalui hari2 yang tak pasni
aku dah confirm date interview
7 january (tuesday)
scared to death liao~

but aku harus maintain tenang 
walaupun hati ni berombak tak henti

hal peribadi?
sangat lah peribadi
menangis?
tipu lah kalau tak
sekuat mana pun aku
tapi kalau dah tak daya
keluar juga airmata ni
even lama juga dapat bertahan

apapun..doa and usaha itu penting
and yakin dengan tentuan Allah

siapa aku untuk pertikai kan segala kerja tuhan..
 
hanya satu yang ku pohon
moga aku dikurniakan kekuatan dan jalan untuk terus melangkah
dan tetap kan pendirian dalam membuat keputusan dan pilihan

sebab Dia yang lebih tahu tentang lebih dan kurangnya diri
aku ini.

selamat hari jumaat
and tahun baru :) 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.