December 06, 2013

nervous

rasa gugup ini sangat dasyat sekali
tak tahu kenapa..
selepas serangan perasaan bingung dan keliru minggu lepas
kini darah turun naik macam waterfall

gugup
sebab memikir kan kehidupan yang akan datang
gugup
sebab memikir kan di mana aku berada tahun akan datang
gugup
sebab memikir kan bila kan kesudahan kisah diri aku ini

btw
aku tak tahu ini berita gembira atau tidak
sebab masih samar samar
aku sekarang sudah diintai oleh 1 firm milik australia yang base nye di Sydney.
dorang sedang cari recruit untuk cawangan yang nak buka di **
rasa tak percaya
macam mimpi
sebab tak sampai 2 jam apply kerja itu
suddenly mereka dah respond
so far feedback sangat memberangsangkan
and if semua okay
interview bulan depan 
mudahan position itu adalah rezeki aku
insya'allah



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.