May 22, 2010

hati ku bermelodi lagi . . .



















november ni 2010 . . cukup 3 tahun aku dan dia..
tapi dalam 3 tahun ni.macam macam benda yang jadi.
aku ke yang salah?
dia kah?
atau dua2 ??
november 2007.
pantai ??
ye, pantai itu saksi kami bersama
pantai itu tempat kami habis kan masa lapang..
tengok pantai buat aku tenang
buat aku rasa lapang. . .
kereta ?
kerana kereta aku kenal dia . .
gila kelajuan . .
kau cucuk aku . .
aku cucuk kau . . .
aku : “kenapa u suke i eh dulu ?”
dia : “ntah..sbb u satu2 nye girl yang layan time i cucuk kot..”
aku : ye ke ? aha..
do you remember the nights, we’d stay up just laughing. . .
Smiling for hours,at anything . . .
We drove around crazy, we made our way dreaming. . .
sri iskandar – ipoh
ipoh – lumut
lumut – teluk intan & sri iskandar again . . .
We were so young then, we were too crazy, in love. ??
feb, 9 2010
aku perlu pergi…
hm knp?
yeah baba hantar..
alasan ? aku je yang tahu…
hati aku ?
tengah2..happy ada sedih pun ada.
happy sebab tak payah fikir pasal apa yang dh jadi kt KL tu
sedih . . . sebab orang yang rapat dengan aku jauh.
dia, eva ++ kwn2 aku
bulan pertama dan kedua…
semua okay…masuk ke-tiga..
mcm2 sebenarnye tapi biarla dalam kepala aku je..
just benda ni aku coret sebab nak hilangkan sikit rase beban yang tersarang..
yeah sama2 ada buat silap..
tapi entah..
dalam hati aku harap biar
la biarlah esok lagi baik dari hari ini . .
yup kita merancang..tuhan yang tentu kan..
aku menulis ni ntah mayb sebab dah lama tak contact kot whew~






2 comments:

Note: Only a member of this blog may post a comment.