May 23, 2010

rasa rasa lah

tangan ni kan...gatal je nak menaip.
kalau gerak buat design kan bagus...apela kau tangan.
bila mahu start??
esok? yelah esok malam kasi paksa..
tengahari kene pegi library sebab mahu settle report..
design...aku suke design tapi cuak seh aduhai
kenapalah kan..apepun all d best la untuk diri sendiri

malam...tak suka la skrg dah nk masuk winter...rimas seh
tertekan aku dgn suasana sini..whew.
sabar la ye.kau ada lagi 1 thn lebih kat sini..
silap2 master nanti kt sini jugak..padan la dengan muka aku kan..
weeee ape eh nak cakap..sebenarnye benda dalam hati aku ni nk explode cuma tunggu masa je..
bagimana..bila dan kat mana mahu pecah tu tak tahu la kan...tengok je la.
terasa  mahu pergi city park kasi baring2 kt situ lagi..
tenang seh...sbb laut jauh.so park pun jadi kan..
tapi sejuk.gile ape
hm tengok la macam mane nnt...itu pun kalau aku kental la kan..


c'mon sugar..u can do it!!!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.