May 30, 2010

kegilaan DS3 ^^







ni keje camelia  ^^

sesungguhnye setiap hujung semester memang kegilaan melanda
terutamanya time time getir nak submit design..
aku dah rasa macam dah lama tak jumpe katil 
tapi takpe dah minat kan :)
so berusaha saja lah
ni gambar gambar mereng lepas 3 hari buat kerja..
perangai pun pelik pelik je keluar.
sungguh lah kan time time ni aku fucking lapar gilak...ada je benda nak makan
perut ni pun rasa dah mengerang n mengeras...
dengan air coke..
memang saja cari nahas aku ni..sebab 2 malam berturut dok melantak air coke ( botol besar OK!!)
pastu asap lagi..mane la rase tak sedap..isk
lepas melantak mamee monster n doritos
sampai lidah ni dah pedih huhu 
ape ape lah
yang pasti indo mee peneman setia aku time time darurat nih..
tapi tadi makan pizza hahaha oklah release sikit sebab kenyang kan so kerja pun berjalan dengan lancar lagi sempurna huhu..now aku ingin tidur..rase dah terbang terbang dah ni
esok pagi sambung

yeah c'mon sugar . ... after 7th june...aku free!!!!!
MELbourne. . . . tunggu aku !!!!!  YEAhhhhaa!!


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.