June 12, 2010

.pertama.

tadi sessi rombongan tassie ke melbourne
hahah ramai pulak yang dikenali kan dalam 'rimau' tadi
huhu seb baik lepas departure semua arah masing masing...takde sama
sampai around 2.30pm
oklah not bad...pergi city tadi..tengok ramai giler orang ++ busy kn tetibe rindu KL.rindu sangat.
now kt hotel..lepaking sementara tunggu nk pergi makan
hm bosan pun ade...padahal baru je sampai
ntah rasa tak selesa tu je
well.. kesian stephanie kena terjah dengan aku tadi...sebab cuak gila tak tahu nak cakap dengan sapa..
thanks steph...luv u so much...


hm ape eh aku nk cerita...
hah ni..bukan apa..
aku tak tahu apekene dengan aku..
dah berapa hari..rasa nye almost every night aku mimpi benda yang sama.
kenapa eh ? teringat kah ? rindu kah ??
nahiiii nahiii tak mahu..
pelik...pelik sangat...dalam flight tadi pun boleh termimpi even kejap je terlelap..
ni tengah duduk duduk pun boleh teringat. makin hari mcm makin kuat.
knp ? taknak la...
aku malas lah.. .  memang malas sekarang

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.