June 23, 2010

resah

dalam manisnya madu
terselit cuka
pahit hempedu
madu manis padamu
pahitnya sungguh bagi diri ku . .. .
suka atau pun tidak
aku terus memendam rasa . . .

ingin sekali aku pergi bawa diri . .
tapi sekarang ni bukan aku memang dah jauh ke ??
hmm. .
silent? yaaa ntah
kenapa yeh . .duduk depan dekstop ni aku mahu menangis je keje?
tak suke nya lagi lagi time sebelum submission hari tu...
sebulan lebih aku lost...giler kan ??
kenapa ni sepet??
whats wrong with u sugar ???
hmm this coming sem aku dah tahu dah bila aku takde class..
so akan ku isi dgn bnda2 yang best..mampus la
takmo fikir ape2....weeeeeee
gila aku if macam ni selalu lalalala

2 comments:

  1. chill kak lin, nenek mesti boleh punya, doa banyak banyak ok?

    ReplyDelete
  2. ok i'll try my best la
    weh makcik...aku rindu padamu lah~

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.