June 12, 2010

rayau

rayau..merambu di petang hari hingga la dinihari
huhu
mmg takde keje
lepas ayin abes submission aku.dia and cam terus keluar menhayati launnie yg sepi..
jalan jalan cari birthday present emy 
and around 7 g airport...
weeee kejap je emy dah habis...rasanye this week berturut turut aku pergi airport...huhu
biase la tu..sayu pun ada even 1 class tapi baru je ngam :)
apepun aku enjoy moment dengan emy...
yelah if takde apa apa aku jumpe la dia nanti kt melbourne malam esok..




family picture 'potluck emy'
after dia boarding...kiteorang pun pegi prospect..lepak sana untuk dinner ++ chit chat sampai tak sedar dah pukul 12 malam huhu
tetibe terasa lama la pulak kan....
tapi best even sejuk nak mati kt luar ni...tapi rase la fun sebab dah lama tak lepak macam ni
dalam tengah2 borak ayin kata...if kt malam2 kat KL ni sure g 'mapley'
huhu aku rindu word tuh sebab dah lama tak dengar..mapley or mamak
rupenye barulah tahukan...mapley = menantu mamam=uncle
huhu apelah...


apepun now dah kat rumah..almost 3am but aku tak boleh nk tido
padahal td dalam kereta mengantuk la bagai...sabar je la..



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.