January 01, 2014

2.0.1.4

mula kan hari dengan solat subuh
tertido balik jam 9 pagi
tiba tiba tersedar sebab mimpi 3 biji gigi atas patah
ape nih?
waktu yang sama,mimpi bungkus bungkus mayat juga

haruslah aku terus melompat bangun sebab terkejut.
bingung tapi tak tahu apa benda..
cuma mampu tenang kan diri sendiri
sedap kan hati, ini cuma tido pagi

------------------------------------------------------
oh ya,
semalam dapat gambar Umar..
aku yang excited...sebab semua progress umar
berlaku depan mata aku
cuma saat2 nani menanti hari yang aku tiada
tak mengapa
ada rezeki kita akan berjumpa... 

------------------------------------------------------
peroleh pesanan yang
buat hati aku berkocak
ya, tipu lah kalau aku maintain cool
33 weeks ye...hm i keep counting even though 
sudah tiada.
aku punya perasaan dan ini bukan yang pertama

siapa yang membaca, mungkin tidak mengerti
takperlu la tahu...
biar jadi kenangan aku sendiri..


pergi lah rasa sedih
pergi lah rasa gelisah

2014, buat lah aku jadi lebih kuat 
untuk apa saja yang mendatang...



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.