January 07, 2014

p e n u t u p

terjawap sudah tentang semalam
tiada apa lagi boleh aku cakap
sukahatila semua orang nak cakap apa...
diri aku, perasaan aku 
perbuatan memang tak seiring dengan perasaan.
aku manusia yang tidak sempurna... jangan kau lupa itu
jangan kau pertikai kejadian tuhan ini

memang aku keliru
tapi perasaan tak pernah tipu
aku takkan terkejut dengan apa yang jadi, sungguh
keluarga sendiri boleh katakan macam macam
ini kan pula manusia yang tiada pertalian darah..

bukan pertama kali kau kata aku begitu...
bukan sekali penjelasan yang aku beri
penutup nya biar aku padamkan saja diri aku dari pengelihatan kau
mungkin ini jalan yang terbaik

aku manusia plastic...
luaran orang nampak aku gembira
dalam tak sapa tahu aku menangis.

terima kasih untuk semua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.